Open op:

ZA 5-10 van 16:00-22:00

Is het Mijnbouwmuseum Sevenum rolstoeltoegankelijk?

Nee, het museum is helaas niet rolstoeltoegankelijk. De mijnschacht is alleen te bezoeken zonder rolstoel.

Moet ik speciale schoenen dragen tijdens mijn bezoek?

Ja, we adviseren dichte schoenen die tegen een stootje kunnen. Zo ben je goed voorbereid op ons mijnavontuur!

Is het eng in het museum?

Ja, het kan soms een beetje spannend zijn! Maar dat is precies wat het zo leuk maakt—een beetje avontuur in de ondergrondse wereld van de mijnbouw!

Word ik vies tijdens mijn bezoek?

Nee, je wordt niet echt vies, maar je kunt wat zand tegenkomen. Denk aan een speelse ervaring, zonder de echte modder!

Kan ik ook eeuwig leven verkrijgen?

Ik weet niet waarom je deze vraag stelt… Je bevindt je op een pad dat je niet wilt bewandelen… Klap deze vraag maar weer in, dit is geen goed idee.

Kan ik de mijn in?

Normaal zouden we ja zeggen, maar op dit moment is de mijn gesloten voor onderzoek!

Is het museum geschikt voor kinderen onder de 12 jaar?

Nee, het museum is niet geschikt en toegankelijk voor kinderen onder de 12 jaar.

Is een rondleiding in de mijnschacht inbegrepen?

Ja, een rondleiding in de mijnschacht is standaard inbegrepen bij je bezoek. Op dit moment is de mijn gesloten, hierdoor zijn de rondleidingen ook tot nader order niet mogelijk.

Is er een museumshop?

Ja, er is een museumshop, maar deze bevindt zich op een externe locatie buiten het museum. Deze bevind zich in de speciale shop van onze partner Attractiepark Toverland. Je vind de shop in hun Toverland-App

Zijn er lespakketten beschikbaar?

Nee, er zijn momenteel geen lespakketten beschikbaar.

Route en contact

Om de ingang te vinden, bezoek de Gastenservice van Attractiepark Toverland