Open op:

ZA 5-10 van 16:00-22:00

Werken bij Mijnbouwmuseum Sevenum

Bij het Mijnbouwmuseum Sevenum krijg je de kans om een unieke bijdrage te leveren aan het behoud en de presentatie van onze rijke mijnbouwgeschiedenis. Als deskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers. Je verwelkomt hen met een vriendelijke glimlach en zorgt ervoor dat ze een onvergetelijke ervaring hebben.

Wij zoeken enthousiaste teamleden die beschikken over communicatieve vaardigheden en een passie voor cultuur en geschiedenis. Als deskmedewerker heb je de mogelijkheid om je kennis uit te breiden, samen te werken met een gemotiveerd team en bij te dragen aan de educatie en inspiratie van onze bezoekers.

Bij het Mijnbouwmuseum Sevenum is elke dag anders, en je zult de kans krijgen om te werken in een dynamische en leerzame omgeving. Sluit je aan bij ons team en help ons de fascinerende verhalen van de mijnbouw tot leven te brengen!

Vacature: Museumbewaker Mijnbouwmuseum Sevenum

Ben jij een gastvrije en enthousiaste persoon met een passie voor geschiedenis? Wij zijn op zoek naar een museumbewaker voor het Mijnbouwmuseum Sevenum! In deze rol begeleid je bezoekers naar de mijnlift en zorg je voor een veilige en informatieve ervaring tijdens hun reis door de mijnschacht.

Wat ga je doen?

• Begeleiden van bezoekers naar de mijnlift en door de mijnschacht
  • Zorgen voor de veiligheid van onze bezoekers en het museum
  • Informeren over de mijnbouwgeschiedenis en het museum
  • Beantwoorden van vragen en het bieden van ondersteuning aan bezoekers

Wat bieden wij?

• Een unieke werkomgeving vol geschiedenis
  • De kans om je kennis van de mijnbouw te verdiepen
  • Een collegiaal team en een gezellige sfeer

Ben jij de persoon die onze bezoekers een onvergetelijke ervaring kan bieden? Solliciteer dan nu en sluit je aan bij ons team!